Sök efter

Soprano ICE – det senaste inom hårborttagning

Boka konsultation

Hårborttagning Soprano ICE

Som första och enda klinik i Sverige kan Nordiska Kliniken introducera det allra senaste inom hårborttagning.

Soprano ICE är marknadens mest kompletta och effektiva lösning för hårborttagning. Genom helt ny laserteknologi gör Soprano ICE det möjligt att behandla i princip alla hud- och hårtyper. Behandlingen går snabbare, ger betydligt mindre smärta och ger samtidigt det bästa kliniska resultatet på marknaden.

Pris från 800 kr

Metod

Marknadens bästa laser

Fördelar

Närmast smärtfritt

Behandlingstillfällen

6-8 behandlingar

Tid mellan behandling

4-8 veckor

Boka kostnadsfri konsultation

Fyll i dina uppgifter

Din bokning är genomförd!

Kontrollera ditt personnummer

Samtliga bekräftade bokningar till plastikkirurg debiteras med 500 kr

Tid: {{ data.booking.timeStart }}

Klicka här om du vill boka en annan tid.

Fördelar med Soprano ICE

• Näst intill smärtfri behandling. Ett extra inbyggt kylningssystem gör att behandlingen blir nästintill smärtfri.
  • Betydligt kortare behandlingstider. Soprano ICE kan arbeta vid 10 hertz per sekund, vilket skapar en av de snabbaste behandlingstiderna i världen.
  • Behandling kan erbjudas året runt. Till skillnad från andra lasermaskiner kan du utsätta din hud för solexponering efter behandlingen. Du bör dock vara försiktig med stark sol ca 1-2 veckor innan och efter behandlingen.
  • I princip samtliga hår- och hudtyper kan behandlas. Istället för att utsätta hårsäcken för en enda hög energipuls, som kan orsaka skada på mörkare hudtyper, arbetar Soprano ICE-teknologin med en kontrollerad, succesivt ökad värmeutveckling. Med andra ord kan fler patienter behandlas än med traditionell hårborttagning med laser.
  • Bästa möjliga resultat.

Boka kostnadsfri rådgivning hos våra erfarna hudterapeuter.

Dela din Nordiska upplevelse genom att använda #nordiskakliniken