Trygghetsgaranti

Nordiska Kliniken eftersträvar 100% patientnöjdhet. Vi erbjuder därför vår exceptionella Trygghetsgaranti till patienter som utför en bröstförstoring eller bröstförstoring med lyft. Trygghetsgarantin innebär att vi åtgärdar eventuella otillfredsställande behandlingsresultat helt kostnadsfritt.

Vår ambition är att Nordiska Klinikens patienter ska känna sig trygga med sin bröstoperation och det slutliga resultatet. Därför inkluderas Trygghetsgarantin alltid under en 12-månadersperiod efter att den primära operationen har utförts. Som patient har man möjlighet att förlänga Trygghetsgarantin till 3 eller 5 år.

Med vår Trygghetsgaranti kan du känna dig helt trygg i vetskapen om att vi alltid åtgärdar eventuella otillfredsställande behandlingsresultat, stora som små.

Trygghetsgarantin omfattar följande otillfredsställande behandlingsresultat

• Kapselkontraktion
  • Läckage
  • Symmastia
  • Abnormal muskelpåverkan
  • Bottom-out (BO)
  • Töjd ficka (sidleds)
  • Ruptur
  • Rotation
  • Tenting
  • Onormal ärrbildning
  • Post-operativa blödningar
  • Post-operativa infektioner

Pris från 4 500 kr

3-årigt skydd

4 500 kronor

5-årigt skydd

5 500 kronor

När ska man köpa Trygghetsgaranti?

Du har möjlighet att köpa Trygghetsgarantin i samband med din bröstoperation. Du kan även köpa Trygghetsgarantin under ditt 2-veckorsåterbesök. I samband med köpet erhåller du ett avtal från oss. Kontakta oss för mer detaljerad information om vår Trygghetsgaranti.

Hos oss kan du delbetala din operation eller behandling

Låna kr

Betala ca kr /mån

60 000 kr

*Ränta 0%. Effektiv ränta enl. KoV riktlinjer för ett lån på 60.000 kr, 24 mån återbetalning, uppläggningsavgift ca 995 kr, adm.avgift ca 59 kr/mån, blir ca 4%. Variation kan förekomma beroende på kreditbolag och låneprodukt.