Mia Femtech - En ny era inom bröstestetik

Nu kan vi erbjuda Mia Femtech – en banbrytande teknik som, efter två decennier av forskning, ger oss ett nytt sätt att se på bröstutfyllnad. Mia Femtech är framtidens teknik för diskreta resultat med snabb återhämtning.

Genom en patenterad och banbrytande teknik kan du nu få den byst du önskar – utan lång återhämtning, synliga ärr eller generell narkos.

Så funkar Mia Femtech

Mia-implantet är ett specialanpassat implantat som placeras framför bröstmuskeln. Tekniken fokuserar på att bevara bröstvävnaden, vilket bidrar till ett mer naturligt och diskret resultat efter proceduren. Till skillnad från traditionella bröstoperationer behöver du inte genomgå generell narkos. Detta minskar riskerna och gör att du kan återhämta dig snabbare.

Tack vare en banbrytande minimal-invasiv teknik kan du uppleva en förändring av dina bröst under en snabb ingreppsprocedur som minimerar ärren som placeras dolt i armhålan.

Se hur bröstutfyllnad med Mia Femtech går till

Klicka för att se film

Vad innebär Bröstutfyllnad med Mia Femtech?

• En diskret bröstutfyllnad på en till två kupor. Naturligt och proportionerligt resultat.
  • Banbrytande minimal-invasiv teknik med fokus på kort återhämtning för den aktiva personen.
  • Exklusivt högteknologiskt system för ett patenterat minimal-invasivt ingrepp.
  • Ett ingrepp utan behov av generell narkos tack vare revolutionerande teknik.
  • Nyskapande teknik som minimerar ärr och varsamt bevarar bröstvävnaden.

Mia Femtech i 4 steg

1. Boka tid för konsultation

Boka tid för personlig rådgivning tillsammans med någon av våra certifierade kirurger inom Mia Femtech-proceduren.

2. Möt din personliga värd och kirurg

Under din konsultation kommer du träffa din personliga värd och kirurg som är certifierade inom Mia-metoden. Tillsammans tar ni fram en individuell plan kring proceduren, dina särskilda behov och önskemål.

3. Mia-proceduren

Med Mia Femtech får du en diskret och naturlig ökning av din bröststorlek med en till två kupor genom vår minimalinvasiva procedur som sker helt utan generell narkos.

4. Lämna kliniken och återgå till dina rutiner

Tack vare vår skonsamma behandlingsmetod och expertis kan du återgå till dina aktiva rutiner inom loppet av några dagar efter ditt besök hos oss.

Jämförelse

Bröstförstoring

• Kirurgisk metod: Invasiv, generell anestesi
  • Implantatplacering: Individuellt, bakom eller framför bröstmuskeln
  • Resultatets naturlighet: Individuellt, beroende på patientens önskemål
  • Implantat och teknik: Stor variation av implantat och storlekar
  • Återhämtningstid: 3-5 dagar vid kontorsarbete
  • Ärr och och diskretion: Diskreta ärr via bröstveck eller armhåla

Bröstutfyllnad med MIA Femtech

• Kirurgisk metod: Minimalt invasiv, lokal anestesi eller sedering
  • Implantatplacering: Framför bröstmuskeln
  • Resultatets naturlighet: Naturligt utseende, 1-2 kupstorlekar
  • Implantat och teknik: Ergonomiska, senaste generationen med vävnadsrekrytering
  • Återhämtningstid: 1-3 dagar
  • Ärr och och diskretion: Mycket diskreta ärr via armhåla

Mia Femtech kan passa dig som:

• Lever en aktiv livsstil med aktiviteter och fysisk träning, och som vill undvika avbrott i din aktiva vardag och rutiner
  • Använder vadderad eller push-up-behå för att få ett fint och välformat dekolletage med ökad volym
  • Har upplevt att dina bröst förändrats efter åldrande, amning eller viktförändring
  • Önskar ett diskret och proportionerligt resultat
  • Önskar en naturlig harmonisering mellan dina bröst och din kropp
  • Vill undvika generell narkos och mer omfattande ingrepp

Vad skiljer Mia-proceduren från en traditionell bröstförstoring?

Mia-proceduren erbjuder en ny och innovativ lösning med implantat som är direkt utformade för att placeras framför bröstmuskeln. Det mest framstående inslaget är att du inte behöver generell narkos för att uppnå ett naturligt resultat med Mia Femtech, en revolutionerande metod för bröstförstoring.

Mia Femtech är den senaste banbrytande innovationen för utfyllnad av brösten, med användning av implantat i framkant och en ny, innovativ metod för placering framför bröstmuskeln.

Många patienter uppskattar de fördelar som Mia-proceduren erbjuder, inklusive snabbare återhämtning och anpassning för en aktiv och fysisk livsstil, vilket minskar avbrott i träning och vardag.

Mia-implantatet är generellt mindre än traditionella implantat men ger en likvärdig naturlig och harmonisk estetik som med en traditionell bröstförstoring.

”Jag vaknade upp med en fantastisk känsla i kroppen, smärtfri och blev mer än väl omhändertagen av er fantastiska personal.” - Sandra, 31 år