Vår nya satsning – Nordiska Kliniken Hud

Nordiska Kliniken har under åren etablerat sig som en av Nordens främsta kliniker inom plastikkirurgi. Nu fortsätter vi resan med ambitionen att bli Nordens främsta destination för medicinsk hudvård och estetiska injektionsbehandlingar. Vi presenterar därmed vår nya avdelning Nordiska Kliniken Hud.

Vår nya avdelning för hud- och injektionsbehandlingar

Den 1 februari 2022 öppnar vi dörrarna till vår exklusiva nya avdelning. Nordiska Kliniken Hud kommer att bli en destination för individanpassad hudvård, resultatinriktade skönhetsbehandlingar med toppmodern utrustning, professionella och säkra injektionsbehandlingar samt högkvalitativa hudläkarbehandlingar.

Individanpassade behandlingar

Alla är vi olika, med olika hudtyper, olika önskemål och behov. Oavsett om det handlar om en avslappnande ansiktsbehandling under lunchrasten eller en avancerad behandlingsplan för att motverka åldrande eller behandla hudåkommor, specialanpassar vi behandlingen för just dig. Vi kommer att erbjuda ett brett utbud av behandlingar och produkter, alltid det främsta inom marknaden, med vår egna touch.

Toppmodern teknik och utrustning

Hos oss finns den senaste tekniken för ärr- och kärlborttagning, kroppsskulptering, hudföryngring, hårborttagning, hudåkommor och mycket annat.

Hög nivå på utbildning och kompetens

Vi ställer höga krav på utbildnings- och kompetensnivå hos all vår personal. Hos oss möter du alltid Auktoriserade Hudterapeuter, legitimerade Injektionssjuksköterskor och hudläkare, alla med mångårig erfarenhet och flertalet specialutbildningar bakom sig. Detta anser vi är en viktig förutsättning för att kunna leverera optimala resultat, på ett säkert sätt.

Nordiska Kliniken Hud öppnar den 1 februari 2022

Du hittar Nordiska Kliniken Hud på samma adress (Drottninggatan 33), men på ett eget våningsplan (plan 4), from den 1 februari 2022. Nordiska Klinikens plastikkirurgiska avdelning hittar du som tidigare på plan 2.

Vi hälsar gamla och nya kunder välkomna till Nordiska Kliniken Hud.

Frågor & Svar

Vart finns Nordiska Kliniken Hud?

Nordiska Kliniken Hud finns på samma adress som tidigare (Drottninggatan 33), men på ett eget våningsplan (plan 4), from den 1 februari 2022.

Vilka behandlingar/tjänster erbjuds på Nordiska Kliniken Hud?

Vi erbjuder individanpassade hudvårdsbehandlingar, injektionsbehandlingar samt hudläkarbehandlingar.

Här hittar du alla våra behandlingar.

Jag har en bokning hos Nordiska Kliniken, var ska jag gå?

Om du ska besöka Hudterapeut, Injektionssjuksköterska eller Hudläkare går du till plan 4 på Drottninggatan 33 (from 1 februari, vid tidigare datum går du till plan 2).

Om du ska besöka Plastikkirurg eller Sjuksköterska (efter operation) går du till plan 2 på Drottningatan 33.

Hur bokar jag tid på Nordiska Kliniken Hud?

Du bokar din tid som vanligt via vår onlinebokning, telefon (08-411 76 76) eller mail (info@nordiskakliniken.se).

Varför flyttas hud- och injektionsbehandlingar till ett eget våningsplan?

För att möta den ständigt ökade efterfrågan har vi valt att satsa ytterligare på dessa typer av behandlingar. Vår nya satsning kommer att göra det enklare för dig att välja rätt och du kommer att finna alla hud- och skönhetsrelaterade behandlingar under ett och samma tak.