Åldras senare med IMAGE Skincare!

Nu lanserar vi IMAGE Skincare! Från och med idag har vi förmånen att erbjuda dig produkter från IMAGE Skincare – det mest innovativa hudvårdsmärket i branschen.

IMAGE Skincare erbjuder det senaste inom hudvård och är branschens snabbast växande hudvårdsmärke. IMAGE Skincare var ett av de första hudvårdsföretagen att exkludera parabener ur sortimentet och erbjuder därför säkra produkter utan kemiska konserveringsmedel. Produkterna utvecklas av  internationellt erkända kemister i samarbete med läkare och hudvårdsmärket använder den högsta procentuella andelen aktiva innehållsämnen som är godkända av FDA.

IMAGE Skincare möjliggör skräddarsydda och individuella lösningar på både små- och stora hudproblem. Med innovativa kombinationer, anpassade för olika hudtyper, kan IMAGE Skincare uppnå omvälvande resultat. Produkterna är balanserade, återfuktande, åldersmotverkande och erbjuder även det senaste inom uppljusande teknik.

På vår klinik finner du ett stort sortiment av IMAGE Skincare-produkter och vi erbjuder även ansiktsbehandlingar med IMAGE Skincare!

Besök oss för att köpa produkterna eller boka in en kostnadsfri konsultation om du vill veta mer om hur IMAGE Skincare kan hjälpa just dig och din hy.