Priserbjudande på Fotona4D

Hudföryngring helt utan kirurgi!

Vi introducerar nu behandlingen Fotona4D på Kliniken med ett härligt erbjudande!

Fotona4D är en unik laserbehandling för dig som vill åstadkomma ett ansiktslyft helt utan kirurgi!

Fotona4D reducerar rynkor, slätar ut nasobialavecken samt stramar upp huden. Laserbehandlingen arbetar även hudutjämnande och lystergivande och är en perfekt behandling för dig som vill piffa upp huden rejält utan att genomgå ett kirurgiskt ingrepp.

För dig som vill fräscha upp din vintertrötta hy erbjuder vi nu 20% på enskilda behandlingar och/eller en kur om 4 behandlingar med Fotona4D (ord. pris från 8000 kr/behandling).

Välj "Konsultation Övrigt" > "Konsultation Fotona" för att boka din tid. Behandlingen Fotona4D föregås alltid av en konsultation för att ta fram en lämplig behandlingsplan för just dig.

* Behandlingen skall vara bokad senast 13/3 2020 och gäller enbart hos våra hudterapeuter. Rabatten kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter. Rabatten dras av i kassan.