Adventskalender Lucka 4: Vinn presentkort hos Nordiska Kliniken!

I vår sista lucka av årets adventskalender har 3 av er chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 1500 kr/st hos oss! Presentkortet gäller på alla våra behandlingar, operationer och produkter.

För att vara med och tävla

För att delta i tävlingen ska du:

• Följa Nordiska Klinikens officiella instagramkonto.
  • Gilla inlägget för lucka 4.
  • Kommentera under inlägget vad du skulle vilja använda presentkortet till om du vann och motivera varför just du skall få chansen att vinna ett presentkort hos oss.
Vi kommer utse 3 vinnare på Instagram den 29/12 2023. Vi ber vinnarna ta kontakt med oss via DM. Om vinnaren inte kontaktar oss inom 48 timmar har vi rätten att välja en ny vinnare.

Lycka till!

*Tävlingsvillkor: Tävlingen pågår mellan 24/12-29/12 2023. Tävlingen är inte sponsrad, organiserad eller administrerad av Facebook. Du som tävlar samtycker till att Nordiska Kliniken registrerar namn, mail, personnummer och annan nödvändig kontaktinformation. Informationen du lämnar i samband med tävlingen kommer endast att vara tillgänglig för Nordiska Kliniken och delas inte med tredje part.
Läs vår integritetspolicy på vår hemsida.