Bli av med ridbyxlår eller muffinmage!

Välkommen på konsultationsdag – fettfrysning med CoolSculpting!

Träning och kost kan göra mycket men det envisa fett som aldrig försvinner hänger med säsong efter säsong. För att bli av med envisa fettdepåer som varken träning eller diet biter på kan fettfrysning med CoolSculpting vara något att rekommendera, oavsett om det till exempel är kärlekshantag, mage eller insida lår som du vill behandla.

Vi välkomnar dig därför på vår konsultationsdag med CoolSculpting den 21 mars, där du får möjlighet att göra en kostnadsfri konsultation och även ta del av ett förmånligt erbjudande om du bokar in en behandling!

– 21 mars på Nordiska Kliniken (Drottninggatan 33, Stockholm)

– Gratis konsultation för fettfrysning med CoolSculpting

– 20% rabatt på hela behandlingen för dig som bokar*

Boka in din tid den 21 mars genom att maila: info@nordiskakliniken.se

Vad är CoolSculpting?

CoolSculpting är en fettfrysnings-behandling som permanent reducerar fett. Det är en säker och effektiv behandling helt fri från kirurgi med över 4 miljoner genomförda behandlingar.

Läs om CoolSculpting

*Gäller endast behandlingar som bokas i samband med konsultationen den 21/3. Behandlingen ska vara utförd senast 30/4 och kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.