Adventskalender Lucka 3: Vinn en hudscanning med Observ 520x!

I vår tredje lucka har 10 personer chans att vinna en exklusiv hudkonsultation med en av branschens ledande hudscanningsvertyg – Observ 520x som är den senaste innovationen inom hudvårdsdiagnostik!

Vad är Observ 520x?

Observ 520x är en avancerad hudanalysteknik som används för att bedöma hudens tillstånd och kan därmed ge en djupgående analys av din hud.

Hur fungerar hudscanning med Observ 520x?

Den fungerar genom att använda olika ljusfilter och våglängder, vilket synliggör hudens olika strukturer och tillstånd. Det fluorescerande ljus som huden avger när den träffas av ljuset fångas upp av Observ 520x och genererar bilder som visar hudens tillstånd. Utifrån dessa bilder kan vi se vad din hud behöver på djupet och utifrån behov ge en individuell behandlingsplan. Önskar du läsa mer om Observ 520x hittar du mer information här.

Hur är jag med i utlottningen?

För att delta i utlottningen ska du:
  • Följa Nordiska Klinikens officiella instagramkonto.
  • Gilla inlägget för lucka 3 och tagga en vän i kommentarerna.

Lycka till!

*Tävlingsvillkor: Tävlingen pågår mellan 17/12-22/12 2023. Vi meddelar vinnarna på Nordiska Klinikens instagramstory den 22/12 2023 och vi ber vinnarna att ta kontakt med oss via DM. Om vinnarna inte kontaktar oss inom 48 timmar har vi rätten att välja en ny vinnare.
Vinsten är personlig, och kan inte bytas mot pengar eller presentkort. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren. Tävlingen är inte sponsrad, organiserad eller administrerad av Facebook. Du som tävlar samtycker till att Nordiska Kliniken registrerar namn, mail, personnummer och annan nödvändig kontaktinformation. Informationen du lämnar i samband med tävlingen kommer endast att vara tillgänglig för Nordiska Kliniken och delas inte med tredje part.
Läs vår integritetspolicy på vår hemsida.