Nordiska Kliniken utsedd till Gasellföretag

Tack vare våra fantastiska och engagerade medarbetare har Nordiska Kliniken blivit utsedd till ett Gasellföretag, något som vi är otroligt stolta över.

Dagens Industri utser varje år företag till Gaseller. Ett Gasellföretag skapar arbetsmöjligheter för talanger inom branschen, driver tillväxt för Sverige och inspirerar andra att följa i dess fotspår. Kriterierna är hårda och färre än 0,5% av Sveriges alla aktiebolag klarar kriterierna för att bli ett Gasellföretag.

Sedan starten har vi alltid ställt höga krav på oss själva och haft som ambition att erbjuda högkvalitativa behandlingar och ett personligt engagemang utöver det vanliga. Hos oss är patienten och kunden alltid i fokus, oavsett vad det handlar om. Målet med detta har varit att uppnå den högsta tänkbara patient- och kundnöjdheten. Att bli ett Gasellföretag är därför en indikation på att vi arbetar åt rätt håll.

Vi är stolta över att vara ett Gasellföretag. Vi vill därför rikta ett stort tack till alla våra patienter och kunder för det förtroende ni ger oss! Och ett stort tack till våra fantastiska medarbetare för ert personliga engagemang och för att ni ständigt bidrar till utveckling och förbättring av kliniken. Det är ni som tagit oss dit vi är idag, och det är ni som kommer att ta oss vidare.

Framöver kommer vi givetvis fortsätta arbetet mot att ge våra patienter en ännu bättre upplevelse samt fortsatt vara en inspirerande och attraktiv arbetsplats för våra medarbetare.