Nordiska Kliniken utsedd till Gasellföretag för andra året i rad

Nordiska Kliniken har för andra året i rad blivit utsedd till ett Gasellföretag, något som vi är otroligt stolta över. I år är vi dessutom ett superföretag.

Varje år utser Dagens Industri företag till Gaseller. Ett Gasellföretag skapar arbetsmöjligheter för talanger inom branschen, driver tillväxt för Sverige och inspirerar andra att följa i dess fotspår. Kriterierna är tuffa och färre än 0,5% av Sveriges alla aktiebolag klarar kriterierna för att bli ett Gasellföretag.

Vi har alltid ställt höga krav på oss själva och har som ambition att erbjuda högkvalitativa behandlingar samt ett personligt engagemang som är utöver det vanliga. På Nordiska Kliniken är patienten och kunden alltid i fokus, oavsett vad det än handlar om. Målet har alltid varit att uppnå den högsta tänkbara patient- och kundnöjdheten. Att bli ett Gasellföretag är därför en indikation på att vi arbetar åt rätt håll.

Vi är därmed stolta över att vara ett Gasellföretag. I och med detta vill vi rikta ett stort tack till alla våra patienter och kunder för ert förtroende! Vi vill även rikta ett stort tack till alla våra duktiga medarbetare för ert personliga engagemang och för att ni tillsammans ständigt bidrar till utveckling och förbättring av kliniken. Det är ni som kommer att ta oss vidare i framtiden och som har tagit oss dit vi är idag.

Fortsättningsvis kommer vi självklart att fortsätta arbetet mot att ge våra patienter en ännu bättre upplevelse samt fortsatt vara en  attraktiv och inspirerande arbetsplats för våra medarbetare.