Nu lanserar vi Haelo – The Skin Society

I nästan två årtionden har Nordiska Kliniken varit en ledande aktör inom skönhetsbranschen, och vårt huvudmål har alltid varit att erbjuda säkerhet och de bästa resultaten. Genom att kontinuerligt öka vår medicinska expertis har vi aldrig stannat upp i vår strävan att möta och överträffa människors olika behov inom hudvård.

Därför kan vi äntligen presenterar vårt dotterbolag, Haelo - The Skin Society. Haelo är platsen där våra medicinska kunskaper möter innovation och skönhet, en plats där teknik möter hudvård.

Varför välja Haelo?

Oavsett om du är en nybörjare som just påbörjat din resa till bättre hud eller en erfaren expert, erbjuder vi en omfattande upplevelse. Haelo är utrustat med toppmodern teknik och skapar skräddarsydda behandlingsplaner som är anpassade specifikt för din hud. Förutom hudvårdsbehandlingar erbjuder vi ett brett utbud av injektionsbehandlingar. På Haaelo kan du ta del av beauty-tech med fokus på avancerad hudvård och injektionsbehandlingar med individanpassade resultat.

Medlemsbaserad plattform

För att göra det ännu lättare för dig att bli vän med din hud har vi utvecklat Haelo som är en medlemsbaserad plattform där man enkelt kan ta del av kvalitativa och säkra hud- och injektionsbehandlingar. Medlemskapet är gratis och öppet för alla, och för dem som önskar fördjupa sin upplevelse finns möjligheten att bli premium-medlem med exklusiva erbjudanden, evenemang och mycket mer.

Du hittar Haelos fina lokaler på Tegnergatan 1 i Stockholm.

Läs mer om Haelo eller besök Haelos hemsida här!