Nordiska Kliniken lanserar Din Resa – En interaktiv informationsbank för din operationsresa!

Nordiska Kliniken introducerar Din Resa, en plattform som erbjuder omfattande stöd till din operationsresa i form av bl.a. informations- och instruktionsfilmer.

Med patienten i fokus

På Nordiska Kliniken har vi alltid patientens säkerhet i fokus och strävar ständigt för att förbättra patientresan. Vi vill att varje patient som genomgår en operation ska få en utomordentlig upplevelse genom patientsäker vård och lättförståelig information.

Videoklipp för ökad förståelse

Din Resa är utformat så att du som patient enkelt ska kunna hitta relevant information inför och efter din operation. Din Resa erbjuder bl.a. en omfattande samling informations- och instruktionsfilmer som på ett enkelt sätt guidar dig i din patientresa.

Dessa filmer ger dig en detaljerad insikt i de olika stegen i din patientresa, från förberedelserna inför en konsultation och operation, till eftervården och återgången till vardagen.

Vanliga frågor besvaras

För att säkerställa att du är fullt informerad och införstådd med din operationsresa har vi även sammanställt vanliga frågor och svar baserat på våra patienters erfarenheter. Dessa hittar du i anslutning till varje informations- eller instruktionsfilm.

Vi hoppas att Din Resa kommer att underlätta och förbättra din patientresa hos oss.

Klicka här för att komma till Din Resa!