Årets julkit på Nordiska Kliniken är här!

Julklappar kvar att handla men slut på idéer? Då kan våra julkit vara den perfekta lösningen för dig.

Julkit från Mesoestetic - Ett perfekt kit för vintertrött hud Paketet innehåller tre produkter från Mesoestetic speciellt anpassad för dig med livlös och torr hud.

• Hydracream fusion, en rengöringscrem berikad med pre, post och probiotika som balanserar hudens microbiom.
  • Anti-stress mask som lugnar, återfuktar och stärker hudbarriären.
  • Centella asiatica ampull som verkar läkande, vårdande och antiinflammatoriskt på huden.

Pris: 943 kr

Julkit från Neostrata - För lyster, återfuktning och ökad spänst  Två favoriter som ger huden fukt, ökad spänst och förnyad lyster.

• Skin active cellular restoration acelererar hudens naturliga reparationsprocess och skyddar mot daglig påverkan från yttre miljöfaktorer.
  • Skin active dermal replenishment, en nattkräm som ger ökad fukt och jobbar effektivt på att förbättra spänsten och fylligheten i huden.

Pris: 905 kr

Julkit från Image Bright & Brilliant - Ett lyxigt kit för dig som önskar djuprengörande, återfuktande och ålderreducerande produkter

Detta julkit är anpassat till alla hudtyper och innehåller produkterna:

• Ormedic Balancing facial cleanser - En djuprengörande ansiktsrengöring
  • Prevention+ Daily matte moisturizer SPF 30 - Ett effektivt solskydd för alla tillfällen
  • Ageless total pure hyaluronic 6 filler - Ett kraftfullt serum som ger snabb återfuktning och som kan droppas in i ett annat serum, kräm eller mask.

Pris: 1794 kr

Du hittar alla julkit på vår avdelning för hud- och injektionsbehandlingar på plan 4.

Välkommen!