Adventskalender Lucka 1 – Tävla om vår senaste behandling – Mesoéclat

Nordiska Kliniken lanserar Mesoéclat – Vår nya expressbehandling för omedelbar uppstramning och strålande lyster. Nu kan du vara med och tävla om att vinna en behandling till dig själv eller till någon du tycker om!

Mesoéclat – en peelingbehandling för dig på språng

Mesoéclat är vår senaste expressbehandling, som ger omedelbar uppstramning och en strålande lyster.

Mesoéclat är den idealiska lösningen för både snabba resultat inför speciella tillfällen och långsiktig hudvård. Behandlingen, som endast tar 30 minuter, ger en omedelbar boost av lyster och uppstramning, samtidigt är den utformad för att förebygga åldrande och bibehålla en hälsosam utstrålning över tid. Perfekt för dig som önskar en expressbehandling eller för dig som vill hinna med en behandling på lunchen.

Denna kraftfulla peelingbehandling har utvecklats med en noggrant balanserad kombination av syror och antioxidanter som stimulerar kollagenproduktionen i huden och förbättrar dess struktur.

Mesoéclat syftar inte bara till att förbättra hudstrukturen utan även till att ge näring på djupet och återställa hudens vitalitet. Med Mesoéclat på Nordiska Kliniken kan du se fram emot en ungdomligare utstrålning och en hud i sitt bästa skick.

Om du vill läsa mer om Mesoeclat kan du göra det här

Hur är jag med och tävlar?

För att vara med och tävla om vår nya behandling så ska du:

• Gå in och följa Nordiska Klinikens officiella instagramkonto som du hittar här
  • Gilla inlägget för Lucka 1
  • Besvara frågan i inläggsbeskrivningen

Lycka till!

*Tävlingsvillkor: Tävlingen pågår mellan 03/12-8/12 2023. Vi meddelar vinnarna på Nordiska Klinikens instagramstory den 8/12 2023 och vi ber vinnarna att ta kontakt med oss via DM. Om vinnarna inte kontaktar oss inom 48 timmar har vi rätten att välja en ny vinnare. Vinsten är personlig, och kan inte bytas mot pengar eller presentkort. Vinnaren väljs ut av vår jury på tre medarbetare och kan inte överklagas. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren. Tävlingen är inte sponsrad, organiserad eller administrerad av Facebook. Du som tävlar samtycker till att Nordiska Kliniken registrerar namn, mail, personnummer och annan nödvändig kontaktinformation. Informationen du lämnar i samband med tävlingen kommer endast att vara tillgänglig för Nordiska Kliniken och delas inte med tredje part.
Läs vår integritetspolicy på vår hemsida.