Nordiska Kliniken presenterar äntligen Sofwave – Den mest avancerade icke-kirurgiska hudbehandlingen!

Vi är glada att meddela att Nordiska Kliniken nu erbjuder Softwave, en banbrytande teknik för hudföryngring.

Med Softwave kan du uppnå en mer ungdomlig och lyftande hud utan att behöva oroa dig för lång återhämtningstid eller smärta. Med hjälp av högintensiva ultraljudsstrålar stimuleras den naturliga produktion av kollagen och elastin, som är viktiga komponenter för att huden ska upplevas ung och fräsch.

Tekniken som används under en behandling av Sofwave fokuserar på att öka produktionen av kollagen och elastin i huden, vilket ger långsiktiga fördelar och ett uppstramande och hudföryngrande resultat. Behandlingstiden varierar mellan 30-60 minuter beroende på hur stort område du väljer att behandla. Efter behandlingen fortsätter din hud att förbättras under de kommande 6-12 månaderna.

Fördelar med Sofwave:

• Kort eller ingen återhämtningstid
  • Kräver få behandlingar för fina resultat
  • Hudföryngrande och uppstramande effekt
  • Passar alla hudtyper och åldrar

Vill du veta mer om vad SoftWave kan behandla? Klicka här för att lära dig mer.

Önskar du boka konsultation redan idag kan du göra det nedan, klicka på boka knappen!

Boka här