Välkommen på konsultationsdag för fettfrysning 10/11

Välkommen på vår konsultationsdag med CoolSculpting den 10 november, där du får möjlighet att göra en kostnadsfri konsultation för fettfrysning och även 20% rabatt om du bokar in en behandling!

CoolSculpting är en fettfrysnings-behandling som permanent reducerar fett. Det är en säker och effektiv behandling helt utan kirurgi med över 4 miljoner genomförda behandlingar.

Läs om CoolSculpting

– 10 november på Nordiska Kliniken, Drottninggatan 33, Stockholm

– Gratis konsultation för fettfrysning med CoolSculpting

– 20% rabatt på hela behandlingen för dig som bokar*

– Alla som utför konsultation denna dag är med och tävlar om en gratis behandling**

Boka tid

**Gäller endast behandlingar som bokas i samband med konsultationen den 10/11. Behandlingen ska vara utförd senast 28/2 och kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

** Vinsten är en cykel.