Mia Femtech – Framtidens bröstutfyllnad

Mia Femtech är framtidens banbrytande teknik för bröstutfyllnad som passar dig som lever en aktiv livsstil och som önskar ett naturligt, diskret och proportionerligt resultat.

Den högteknologiska och patenterade tekniken är utformad för att minimera återhämtningstiden med minimal ärrbildning och utan behov av generell narkos.

Hur fungerar det?

Mia Femtech är en innovativ minimalinvasiv teknik som är utvecklad för att ge dig som patient en skonsam behandlingsmetod där du kan återgå till dina vanliga aktiviteter inom bara några dagar efter behandlingen.

Vem passar det för?

Mia Femtech är framtaget för dig som drömmer om diskreta och proportionerliga resultat och som önskar en ökning av en till två kuppstorlekar på ett naturligt och harmoniserat vis. Bröstutfyllnad är ett alternativ för dig som märkt att dina bröst har förändrats efter åldrande, amning eller viktförändringar. Denna behandling är även idealisk för dig som lever en aktiv livsstil och som vill undvika avbrott i vardagen. Det är även ett alternativ för dig som föredrar minimalinvasiva ingrepp och vill undvika generell narkos.

Boka en personlig rådgivning

Är du intresserad av att veta mer om bröstutfyllnad med Mia Femetech? Boka en personlig rådgivning med våra plastikkirurger och få mer information om hur Mia proceduren fungerar och om det skulle passa för dig.

Boka personlig rådgivning

Önskar du att läsa mer om Mia Femtech och vad det är kan du göra det här.